De HogwartsOnline Crew

Stel jezelf voor aan je medeforummers en leer elkaar beter kennen!
Plaats reactie
Hedwig
Beheerder
Berichten: 1121
Lid geworden op: 02-02-2008 23:51

De HogwartsOnline Crew

Bericht door Hedwig » 14-01-2014 22:43

[size=24][color=darkred]Hedwig[/color][/size]
[size=14][color=darkred]Beheerder[/color][/size]

[b]Naam:[/b] Tom
[b]Leeftijd:[/b] 17
[b]Woont in:[/b] Limburg
[b]Hobby's:[/b] DJ, electronic dance music en voetbal. Alleen kijken dan, daar word je niet zo moe van.
[b]Opleiding/werk:[/b] Manager Verkoop Reizen op het MBO en vakkenvuller en kassamedewerker.
[b]Je kunt mij wakker maken voor...:[/b] Laat mij maar lekker liggen!

[b]Favoriete HP-boek:[/b] De Orde van de Feniks is mijn favoriete boek, gevolgd door De Relieken van de Dood.
[b]Favoriete HP-film:[/b] Ook dat is De Orde van de Feniks.
[b]Favoriete personage:[/b] Dat is niet de persoon die mijn username doet denken, ik heb dit account immers al sinds 2008 en sinds ik de boekenserie opnieuw ben gaan lezen is dat veranderd. Fred en George vind ik geweldig, ik herken mezelf ook wel in hen: Druk, gek op humor en de grenzen opzoeken. Ook hun vader Arthur vind ik geweldig.
[b]Favoriete acteur:[/b] Tom Felton, hij voert zijn rol als Draco Malfoy echt perfect uit. Ook Gary Oldman weet goed in de rol van Sirius Black te kruipen en Evanna Lynch speelt Luna precies zoals ik haar in de boeken voor me zag.
[b]Favoriete vak op Zweinstein:[/b] Bezweringen.
[b]Boeman:[/b] Een slang.
[b]Patronus:[/b] Volgens een test op internet is dat een dolfijn:
[quote]Your patronus takes the form of a Dolphin. A dolphin is both very playful and friendly. Like a dolphin, you are joyful, intelligent, and very funny. You enjoy life, and like to help others. You have so many happy thoughts that you can easily perform the patronus charm. Casting the charm becomes somewhat more difficult during a battle, but your concern for your friends helps you keep your focus.[/quote]

Terug naar “De Lekke Ketel”